יום רביעי, 13 במאי 2015

תלמידי דעת במרכז הקלחת / פגישה עם הנהלת מד״א

במסגרת הפרויקט של סוף שנה, מצאו את עצמם תלמידי דעת נפגשים עם אסי דבילנסקי, מנהל הפרויקטים של מד״א.

לאחר נסיעה לתל אביב, הגיעו התלמידים למרכז העניינים של מד״א. אסי מוביל פרויקטים שונים במד״א והפרויקט שעמד אתמול על הפרק: הקמת פגייה מעופפת שתטוס לקטמנדו ותאסוף משם ארבעה פגים לישראל. 

(ארגון הציוד לפגייה המעופפת. צילום: מד״א) 

להקמת הפגייה נרגש ציוד משוכלל ויקר, אספקת חשמל מתאימה, מטוס שיתאים למשימה, צוות מקצועי ומיומן, אישורים של משרד החוץ ועוד פרטים רבים ומגוונים שיש לסגור ולוודא. 

לתוך הקלחת הגועשת הזאת הגיעו  נציגי תלמידי דעת, יהונתן ואיתמר, יחד עם מיטל ונדב שמלווים את הפרויקט ויחד עם ירון יעקובס מייסד תוכנית אחריות לישראל 2048. זה כמובן לא היה מתוכנן - הפגישה נקבעה מראש ורעש האדמה פקד את קטמנדו באותו הבוקר...

תחילה היה ניתן לחשוב שבאנו לחינם: עומס שיחות הטלפון ושיחות התיאום האחרות היה כה גדול עד שנדמה היה שאסי נמצא ראשו ורובו בנפאל ולא ישים לב למתרחש במשרדו, אבל אסי, עם כל הטרדות והארגונים, התפנה תוך כדי שטף שיחות הטלפון, להכרות עם הפרויקט שלנו. 

לשבחם של יהונתן ואיתמר יצויין שהם הבינו מהר מאד את הסיטואציה ועשו התאמה של הדברים שלהם לנסיבות: דיבור קצר וקולע, הסבר של עיקרי הדברים תוך דילוג על פירוט והרחבה, היכן שניתן היה לדלג. 

וכך, בין שיחה עם משרד החוץ ובין נסיון להרכיב צוות מיומן ומוכשר לטיפול בפגים - הספקנו להחליף כמה מילים ולתאם את שיתוף הפעולה בפרויקט של מרכז דעת.

(מימין: איתמר אסי ויהונתן. אסי כבר בשיחת הטלפון הבאה...) 

לא היה אפשר שלא להתפעל מהנחישות של אסי ושאר אנשי מד״א להשלים את המשימה ולסיים לארגן את הטיסה על הצד הטוב ביותר. 

אז תודה לאסי שהקדיש לנו מזמנו המאד יקר ובהצלחה במשימה! טוסו לשלום ותחזרו לשלום. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

התגובה תפורסם לאחר אישור המערכת.

קוראים