יום שני, 30 באוקטובר 2017

בוקר כיתה / כיתה ז'

אז מה עושים בבוקר כיתה? משתדלים לא לעשות מה שעושים בכל השנה: קצת פחות ללמוד, קצת פחות לדעת, קצת פחות להחכים. טוב, אולי זה דרישה מוגזמת, אבל ניסינו...

את בוקר הכיתה של כיתה ז' התחלנו עם הכנת חביתות. כדי לא לגרום לכם להתקף לב, לא אספר לכם כמה ביצים שימשו להכנת החביתה אבל אני חייב לספר לכם על ניסוי מעניין שערכנו בבני אדם. החלטנו, בהתייעצות בינינו שאת החביתה אנו לא מחלקים לצלחות אלא מניחים צלחת מרכזית וכל אחד לוקח מעט תוך התחשבות לכולם. את אותו הסדר החלנו גם על השוקו. הדגש היה שאם לא כולם יקבלו כמות שווה - זה אנושי והגיוני וההפך - לחלק לכל אחד כמות שווה של שוקו או פירורי חביתה מקושקשת - זה לא אנושי ולא בוגר (ובעצם - אם אני רוצה לשתות חצי כוס שוקו והחבר שלי רוצה לשתות שתי כוסות, האם זה אמור להפריע לי? להפך - אשמח שלחבר שלי יהיה כמה שהוא רוצה לשתות אם הוא עושה את זה בהתחשבות..).

ו... הניסוי נחל הצלחה!! כ-ו-ל-ם קיבלו שוקו (למעט תלמיד אלרגי, סליחה! ולמעט תלמיד שהיה בשרי: אם אתה בשרי ב 11 בבוקר אני חושש שאני אמור לקנא בך ולא אתה בי...) וכולם קיבלו חביתה. היו שיותר והיו שפחות אבל כולם יצאו שבעים ומרוצים!

ולאחר שהיינו שבעים ורגועים, שמענו סיפור משולב בשירה שהמסר שלו הוא לקיחת אחריות (סליחה, אני יודע שזה נושא השיעור והיינו אמורים לא ללמוד אבל...). 

איזו אווירה מצוינת!!


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

התגובה תפורסם לאחר אישור המערכת.

קוראים