יום רביעי, 29 בינואר 2014

תלמידי דעת במועצה

אתמול, לאחר הכנות מרובות, הגענו למועצה. לא היה מדובר בסתם ביקור של נימוסים, היתה לביקור מטרה ברורה - הצגת הפרויקטים של דעת.

בחצי השנה האחרונה אנו עובדים במרכז דעת בקדחתנות על שני פרויקטים - שיפור התחבורה הציבורית בבנימין והקמת מרכז רפואי-מדעי לימודי.

מרכז רפואי מדעי
אנו מתכננים בדעת הקמה של מרכז רפואי מדעי. המרכז ישרת את תלמידי דעת ואת תלמידי האזור כולו. בנוסף, המרכז יוכל להיות הפנים של בנימין והציג את בנימין בכיוון פחות מוכר - הכיוון הטכנולוגי-רפואי. בנימין בולטת כיום בתחום הארכיאולוגיה, שמן הזית ויקבי הבוטיק אולם בתוצאות המיצ״ב במדעים המצב לא מזהיר. הקמת המרכז יכולה לתרום לשיפור הישגי התלמידים וגם לשיפור תדמיתנו. 



שיפור התחבורה הציבורית בבנימין
זה לא סוד שהתחבורה הציבורית בבנימין טעונה שיפור. משרד התחבורה מעדיף לעיתים להשקיע במקומות אחרים בהם יש יותר נוסעים וביקוש. תלמידי דעת עבדו וסקרו את כלל תושבי בנימין וניתחו את הנתונים על מנת להבין איפה יש ביקוש רב יותר לתחבורה ציבורית, איפה יש יותר נוסעים, באיזה גילאים, שביעות הרצון מהתדירות, מהמחירים, ממיקום התחנות ועוד ועוד. 



הפגישה
אז אחרי שהמצגות היו מוכנות וידענו אותן בעל פה, עלינו על ההסעה ונסענו למועצה בפסגות. נפגשנו עם מנכ״ל המועצה מעוז ביגון ועם שרה שראל, עוזרת ראש המועצה. שטחנו בפניהם את הרעיונות, ענינו על שאלות ושאלנו אותם בעצמינו שאלות לגבי מבנה המועצה ובעלי התפקידים. 

הפגישה היתה מוצלחת ולמדנו המון על התנהלות המועצה מול הגורמים השונים. למדנו על מושגים חדשים כמו ״קול קורא״, ״המנהל האזרחי״ ועוד. 



לסיום, ערכנו סיור במוקד הביטחוני של בנימין. היה שווה אפילו רק בשביל לראות את העיניים של התלמידים נוצצות... שמענו הסבר על המוקד ו... חזרה לדעת. 



היה כיף, מרגש ולמדנו המון!

בסיום כתיבת שורות אלו, התבשרתי שהיום נערכה פגישה נוספת במועצה בהשתתפות המנהלת החרוצה שלנו דבורה
בה הוצגו התוכניות לראש המועצה אבי רואה, למנהלת מחלקת חינוך חיה לוי ולנציגי משרד החינוך. אנחנו מקווים שהתוכניות יהפכו מחלום למציאות וכולם יוכלו להנות מהם..


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

התגובה תפורסם לאחר אישור המערכת.

קוראים