יום שישי, 13 במאי 2016

אחריות ארצית - סיור בתחנת בנימין

אחרי המפגש עם איתי, השוטר הקהילתי, היה ברור שיש צורך בתוספת העמקה. איתי פתח אצלנו עולמות חדשים והצמא לידע ולהכרות אמיתית עם עבודת המשטרה היתה ניכרת.
איתי ארגן לנו מפגש בלתי נשכח שכלל שיחה עם מפקד התחנה, שיחה עם קצין החקירות, סיור עם קצין אג"מ וסיור והדגמות במחלקה לזיהוי פלילי.
התלמידים יצאו מוקסמים ולא יכיל הגליון את כל העושר שספגנו שם ובכל זאת, אנסה לקחת נקודה או שתיים מכל חלק במפגש ולהרחיב אודותיה.

שיחה עם מפקד תחנת בנימין - מפקד התחנה נזכר והזכיר שהוא כבר מכיר את התלמידים המופלאים שלנו. בשיחה הרגשנו כולנו את הרהיטות, את המקצועיות ואת הנסיון הרב שעוטפים את המילים. השיחה היתה נעימה, מחכימה והמשכנו לדון אודותיה גם במפגשים הבאים.

שיחה עם קצין החקירות - חקירות זה לא בדיוק התחום שלנו השנה אולם לא היינו מוותרים בקלות כל כך על ההעשרה שקיבלנו. בנוסף, הדברים הלכו והתחברו לנושאים שדנו בהם במשך השנה כמו למשל הגבול שמפריד בין האזרח הנורמטיבי ובין העבריין. קצין החקירות הדגיש את השאיפה שלהם לא לתייג בן נוער כעבריין ולנסות "לדחוף" ולכוון אותו חזרה אל הדרך. הדברים היו מתובלים באמונת ישראל והציגו לנו דילמות מחיי השוטר הדתי והמתנחל.

סיור עם קצין אג"מ - הסיור הקצר חשף בפנינו את האמצעים המשטרתיים, את נהלי העבודה בשטח וראינו בזמן אמת את תפקוד המשטרה והמענה בזמן חירום.

המחלקה לזיהוי פלילי - מה יכול להיות יותר מעניין ממעבדה? מעבדה משולבת באקשן, מתח ואדרנלין...
התלמידים קיבלו הדגמות והסברים על עבודת המז"פ ו...נהנו!

אז מה היעד הבא?
עוד קצת שיעורי בית, עוד קצת דיונים והתלמידים כמעט מוכנים לפגישה עם ראש אגף התנועה.
מבטיחים לעדכן...



(בשיחה עם מפקד התחנה)

(במשרדי המז"פ)

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

התגובה תפורסם לאחר אישור המערכת.

קוראים