יום שישי, 20 במאי 2016

תלמידי דעת באגף התנועה של המשטרה

הגיע הרגע ותלמידי ז-ח הגיעו במסגרת הפרויקט לאגף התנועה של המשטרה. בשביל מי שלא עקב עד כה, התלמידים עבדו על פרויקט של שיפור תדמית המשטרה בעזרת שיפור המפגש בין שוטר תנועה לאזרח. לא נרחיב כעת בסיבות ובמחקרים אולם רק נדגיש שיש המון מחשבה מאחורי הנושא.

לאחר חודשים של עבודה, פרזנטציות מקדימות, קריאת מחקרים, התייעצויות, דיונים ועוד, הגיע היום המיוחל - הצגת הרעיונות והעבודה לראש אגף התנועה.

אך לפני שהתלמידים התחילו בסקירה, הציגו שוטרי האגף את היכולות הטכנולוגיות באגף ועשו לנו סיור שלא נשכח.

התחלנו עם הכרה של טכנולוגיות כמו ינשוף, מצלמות מהירות, מד מהירות לייזר ועוד ועוד. אם לא היינו מוציאים את התלמידים משם בכח - כנראה שעד עצם הרגע הזה הם היו ממשיכים להקשות ולחקור, לשאול ולבדוק...


קבוצה נוספת של תלמידים קיבלה הדרכה מיחידת האופנועים של משטרת התנועה. היה קשה לפספס את תחושת השליחות של השוטרים ביחידת האופנועים שקמים בבוקר חדורי מוטיבציה להסתובב בדרכים ולמנוע את התאונה הבאה. מבלי להמעיט בערכם של כלל השוטרים המיוחדים שפגשנו ביום הזה, השוטרים ביחידת האופנועים הותירו עלינו רושם רב.


ותודו שאי אפשר להבין את עבודתו של שוטר ביחידת האופנועים של אגף התנועה מבלי להתנסות בכך קצת:-)







רק תלמיד אחד שלא ניתן לראות אותו ביומיום ללא חיוך נותר עם חיוך חלקי בלבד: "אין בקסדה מספיק מקום לחיוך..." ;-)

לאחר הסיורים, הלכו התלמידים להכיר מקרוב את מרכז השליטה של אגף התנועה. אנחנו מנועים מלהציג תמונות ממרכז השליטה עצמו אולם תוכלו לראות את התלמידים עומדים על המרפסת של מרכז השליטה, טרם הירידה למרכז עצמו ומקבלים סקירה ראשונית.


לסיום - נכנסו התלמידים לחדר הישיבות והציגו בפני ראש אגף התנועה את עבודתם והמלצותיהם.



כמו שניתן לראות בתמונות, התלמידים קיבלו מאגף התנועה צ'ופרים שגם יעזרו להם בהמשך עבודתם כמו ספר ילדים אודות משטרת התנועה ("אמא שלי שוטרת תנועה") וספר התירוצים השלם של הנהג הישראלי ("נראה לך שאני שיכור? אתה יכול לבדוק אותי בתנשמת שלך!" - ציטוט אחד מני רבים...).

ו...תודות:

תודה רבה בראש ובראשונה לראש אגף התנועה, ניצב ירון בארי. לא מובן מאליו האימון שנתת בתלמידים שלנו. כולם מתפעלים לאחר שפוגשים את התלמידים אבל החכמה היא לתת את ההזדמנות טרם שרואים. תודה על ההזדמנות, על הזמן ועל שיתוף הפעולה!!

תודה לכל השוטרים שקיבלו אותנו, אירחו אותנו ועזרו למען היום הזה. תודה למי שסידר, צילם, פתר בעיות טכניות במחשוב, למי שהסביר, הדריך והרצה. תודה לכולכם!!

ותודה אחרונה למאור שאני בספק אם התלמידים יודעים בכלל מיהו.  הכל תקתק ודפק כמו שעון, הכל היה מושקע ומסודר ואנו יודעים שהיה מי שדאג בצניעות, ענווה וחריצות שהכל יהיה כמו שהיה. תודה ענקית!!! 

תגובה 1:

התגובה תפורסם לאחר אישור המערכת.

קוראים