אז אחרי שהבנות היו בטכנודע, הגיע זמנם של הבנים. הרבה להוסיף על מה שכבר נאמר - אין ובכל זאת נספר לכם כמה דברים מעניינים..
חלק מהקבוצות עשו ניסויים במנדף. מנדף זהו מכשיר שאחראי לנידוף חומרים רעילים מחלל המעבדה. מעין ״קולט עשן״ אקטיבי שמוציא את החומרים אל מחוץ למעבדה.
בזכות המנדף יכלו התלמידים להתנסות בבעירה של מלחים שונים. הם גילו שמלחים שונים יוצרים בעירה בצבע שונה.
תוכלו למשל לזהות איזה מלח יוצר את הבעירה הזו?
ואיזה מלח יוצר את זו?
בנוסף, טיילו התלמידים בפארק ושיחקו במשחקי הפארק. התלמידים הצטיידו בדפי משימות אותם הם מילאו לפי ההתנסויות בפארק.
וכמובן - השתעשעו במוזיאון המדעי:
אבל - יש משהו אחד שאותי לא שעשע. היתה בטכנודע מראה ״לא מחמיאה״ בלשון המעטה. ראיתי שצוות המורים נמנע מלעבור על ידה אפילו לרגע. חלק מהתלמידים לעומת זאת, ראה במראה, משום מה, שעשוע נחמד. תתרשמו ותחליטו לבד מי צודק...
לסיום, היה ראוי שנספר לכם על חדר הסימולציה הרפואית ועל ההתנסויות שעשינו שם אבל נקדיש לזה פוסט נפרד בפעם אחרת...
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה
התגובה תפורסם לאחר אישור המערכת.