בס"ד
האומנות שבדמות /נעה ומיטל
בקורס זה נלמד על דמויות יהודיות-ישראליות בהיסטוריה הישראלית.
נעשה הכרות חוויתית עם כל דמות ונעמיק ביחודיותה וניצור בעקבות הדמות.
(המייל לשליחת התשובות מופיע למטה)
1. המנהיג בתחפושת:
כתוב מי הדמות המסתתרת בקריקטורה (שלח לנו במייל את הפתרון)
תמונה 1:
תמונה 2:
תמונה 3 (שתי דמויות):
תמונה 4:
תמונה 5:
תמונה 6 (שלוש דמויות):
תמונה 7:
תמונה 8:
2. הדמות והסרט:
לפנייך סרטונים על אישים, צפה בסרטון וענה על השאלות שאחריו (שלח לנו במייל את הפתרון) .
סרטון 1:
א. מי הדמות?
ב. מה היה פועלה העיקרי של הדמות?
ג. מה הפעולה שהדמות חוזרת עליה מספר פעמים בסרט?
סרטון 2:
א. מי הדמות?
ב. מה פועלה העיקרי של הדמות?
ג. שתפו אותנו ב5 חידושים שחידש הדמות.
סרטון 3:
א. מי הדמות?
ב. מה פועלה העיקרי של הדמות?
ג. מה היו הקשיים של האנשים שלהם עזר?
3.בחרו דמות מספר/מסרט הביאו לשיעור הראשון חפץ שקשור לדמות ולכתוב איך החפץ קשור לדמות על מנת שבשיעור נצטרך לגלות מי הדמות.
את התשובות יש לשלוח למייל המצורף עד ליום חמישי 16/2 כ' שבט בשעה 14:00.
daatcenter@gmail.com לכתוב בנושא עבור נעה ומיטל
האומנות שבדמות /נעה ומיטל
בקורס זה נלמד על דמויות יהודיות-ישראליות בהיסטוריה הישראלית.
נעשה הכרות חוויתית עם כל דמות ונעמיק ביחודיותה וניצור בעקבות הדמות.
(המייל לשליחת התשובות מופיע למטה)
1. המנהיג בתחפושת:
כתוב מי הדמות המסתתרת בקריקטורה (שלח לנו במייל את הפתרון)
תמונה 1:
תמונה 2:
תמונה 3 (שתי דמויות):
תמונה 4:
תמונה 5:
תמונה 6 (שלוש דמויות):
תמונה 7:
2. הדמות והסרט:
לפנייך סרטונים על אישים, צפה בסרטון וענה על השאלות שאחריו (שלח לנו במייל את הפתרון) .
סרטון 1:
א. מי הדמות?
ב. מה היה פועלה העיקרי של הדמות?
ג. מה הפעולה שהדמות חוזרת עליה מספר פעמים בסרט?
סרטון 2:
א. מי הדמות?
ב. מה פועלה העיקרי של הדמות?
ג. שתפו אותנו ב5 חידושים שחידש הדמות.
סרטון 3:
א. מי הדמות?
ב. מה פועלה העיקרי של הדמות?
ג. מה היו הקשיים של האנשים שלהם עזר?
3.בחרו דמות מספר/מסרט הביאו לשיעור הראשון חפץ שקשור לדמות ולכתוב איך החפץ קשור לדמות על מנת שבשיעור נצטרך לגלות מי הדמות.
את התשובות יש לשלוח למייל המצורף עד ליום חמישי 16/2 כ' שבט בשעה 14:00.
daatcenter@gmail.com לכתוב בנושא עבור נעה ומיטל
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה
התגובה תפורסם לאחר אישור המערכת.